Доставка

Доставка купленого товару здійснюється по всій Україні

(Також відправимо товар в будь-яку країну світу (крім Росії))

кур’єрською службою доставки "Нова Пошта"

Вартість доставки

Доставка замовлень на суму до 1500 грн. – платна, вона в середньому становить 40-45 грн. (В залежності від ваги та вартості замовлення) і оплачується одержувачем у відділенні «Нової Пошти» при отриманні посилки.

Доставка замовлень на суму вище 1500 грн. – БЕЗКОШТОВНА за умови повної передоплати замовлення в будь-яке відділення Нової Пошти в країні. Це правило НЕ поширюється на адресну доставку кур’єром до дверей (вона, як правило, в 1.5-2 рази дорожче звичайної на відділення, це ж стосується і так званих сателітів – невеликих населених пунктів, куди Нова Пошта возить посилки тільки за вартістю адресної доставки), а також на всі акції (в т.ч. уцінені) і куплені із знижкою товари (також доставка оплачується покупцем, якщо для його аккаунта підключена постійна знижка на весь асортимент).

УВАГА! Оплата вартості замовлення при його отриманні у відділенні Нової Пошти – це платна послуга компанії “Нова Пошта” (так званий “накладений платіж” або “наложка”). За можливість оплатити замовлення в відділенні після ознайомлення з ним одержувач оплачує Нової Пошти комісію – 2% від вартості замовлення + 24 грн. за зворотну доставку грошей в інтернет-магазин.

Ваша покупка відправляється

Наступного після оплати робочого дня (або наступного дня після замовлення з оплатою при отриманні), крім замовлень, сформованих після 18.00 поточного дня (вони автоматично переносяться на наступний день). Замовлення які оформлені в суботу та неділю відправляються в понеділок.

Термін доставки

Зазвичай становить 1-2 дня (м.Київ, схід і центр країни) до 2-4 днів (захід України) і залежить від швидкості роботи служби доставки “Нова Пошта”.

На кожну посилку клієнту смс-повідомленням надається індивідуальний номер для відстеження (номер ТТН Нової Пошти). Зазвичай смс приходять увечері (после 19:00) в день створення і підтвердження замовлення. Також номер накладної (ТТН, номер посилки) необхідний для отримання вашого замовлення в відділенні Нової Пошти.

УВАГА! На всі посилки діє автоматичне повернення в разі, якщо вони не були затребувані одержувачем протягом 5 робочих днів після надходження на склад. Якщо покупець оплатив посилку, але з якоїсь причини не зміг / не встиг забрати її на відділенні і вона була повернута назад після п’ятиденного зберігання на складі одержувача, магазин залишає за собою право утримати вартість доставки в обидві сторони за рахунок сплаченої суми замовлення. Термін зберігання посилки і дату її повернення можна відстежити на сайті компанії Нова Пошта по номеру ТТН. При виникненні непередбаченої затримки можна продовжити зберігання посилки на відділенні, для цього потрібно з нами зв’язатися (посилки з оплатою при отриманні продовжити не можна).

1. Выберите товар

2.Вам перезвонит наш менеджер для уточнений

3. Дождитесь прибытия вашего заказа
4.Заберите свой заказ на почте

Нужна помощь?