Возврат

Шановні покупці!

Будь-який товар може бути замінений або повернутий (але не пізніше 14 днів після отримання посилки) в разі виявлення в ньому істотного недоліку (заводський брак), який робить подальше використання за призначенням цього товару неможливим.

УВАГА! В обов’язковому порядку перевіряйте вміст посилки у відділенні Нової Пошти на предмет дефектів товару. Навіть в тому випадку, якщо посилка була попередньо вами оплачена. Забираючи посилку з відділення, ви погоджуєтеся з її повною комплектацією і відсутністю пошкоджень товару. Претензії з приводу яскраво виражених дефектів після того, як посилка покинула відділення, не приймаються і повернення / обмін не допускається. Особливо це стосується ножів (наявність гвинтів, стан замку, наявність люфту).

УВАГА! Обмін або повернення товару можливо тільки при наявності оригінальної упаковки. Товари без заводських коробок відправляються назад відправнику. Іншими словами, до поверненню або обміну приймаються товари в такому ж вигляді, в якому вони були вам відправлені.

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ НОЖЕЙ. Така особлива категорія товару, як ножі, має свою специфіку процедури обміну або повернення. Пам’ятайте, якщо ви знайшли в ножі дефект або він вам просто не сподобався, ви можете його обміняти або повернути в магазин, отримавши гроші назад протягом 14 днів з моменту отримання товару. У тому випадку, якщо ви беретеся за усунення дефекту самостійно, ви берете на себе відповідальність за результат, який, як показує практика, не завжди буває успішним. Ножі, які розбиралися, точилися, свердлилися, проходили жорсткий тест на твердих матеріалах і т.п., до поверненню або обміну не приймаються. Про будь-які виявлені недоліки або дефекти потрібно повідомляти негайно. Якщо ви після декількох днів користування раптом виявили, що клинок подряпаний (кромка зам’ята, кінчик загнутий, шліци злизани, замок заходить до протилежної плашки, з’явився люфт і т.п.), в обмін і або повернення буде відмовлено. Ножі, які мають сліди використання – заміни на ріжучої кромці, потертості, подряпини, плями, пил, бруд і ворс в механізмі а також ті, які були пошкоджені в процесі експлуатації до поверненню не приймаються.

Претензії з приводу відсутності гвинтів після того, як ніж забраний з відділення пошти – не приймаються. У разі виявлення відсутності гвинтів або інших компонентів негайно зв’яжіться з нами (посилку з відділення не забирати).